Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Romu buldum hocam teşekkürler ederim olmazsa diye bugün bu işi bitirmem gerek flaslayamıyorum hata veriyor hocam
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
<OSM> Please wait..
<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
<OSM> Leave CS..
<OSM> Enter CS for MD5..
<OSM>...
onuda bulmam mümkün değil şuan şu patch ı yükleyeyim de bari kurtulayım iki gündür bununla uğraşıyorumm oda olmazsa uzak bağlantıyla destek olurmusunuz
hocam acil yardımınıza ihtiyacım var gerekli işlemleri yaptım read nv de hata verdi daha sonra imei dosyasıda uçtu **0011# yaptığımda bom boş önceden ime statü falan vardı şimdi onlarda gitti formdaki romu flasladım geldi ancak hala ng de